اس ام اس رایگان
امروز خوندم که سالیانه بیش تر از شصت میلیارد پول بی زبان بابت هزینه های اس ام اس مردم خوب ما به جیب مخابرات واریز میشه . گفتم بد نیست اینجا چند تا از سایتهای ارسال اس ام اس رایگان را معرفی کنم شاید کمی از این هزینه کاسته بشه .
سایت های زیادی برای ارسال اس ام اس رایگان وجود دارند ولی من ۳ تا از بهترین هایش را معرفی می کنم.
اولیش سایت اس ام اس کن (www.smskon.com) برای ارسال اس ام اس تو اس ام اس کن اول باید یک ثبت نام پر و پیمان انجام بدید و حتی تا آدرس و کد پستی خونتون را هم به سایت بدید بعد از آن پسورد ورود به موبایلتون یا آدرس ایمیل تون ارسال میشه و شما می تونید از اون استفاده کنید.
سایت دیگه اس ام اس ایرانه ( www.smsiran.com) ، اس ام اس ایران در ثبت نام به اندازه اس ام اس کن سخت گیر نیست ، ولی من پیشنهاد بهتری هم برای شما دارم سیستم اس ام اس فری پارس آنلاین (sms.parsonline.net) با ثبت نامی آسان تر امکانات خوبی را به شما ارائه میده ، شما می تونید اس ام اس رایگان حداکثر ۸۰ کاراکتری را ارسال کنید ، البته هر ۳ دقیقه یک اس ام اس. خوب موفق باشید و اینقدر پول به جیب این مخابرات نریزید.
[+ مشاهده : Smsiran.com ]
[+ مشاهده : Smskon.com ]
[+ مشاهده : Sms.parsonline.net ]